Bestellen bij Senz-paraplu.nl

Hieronder zetten wij kort en duidelijk voor u op een rijtje, hoe wij uw bestelling bij Senz-paraplu.nl verwerken. Wilt u meer informatie? Dan kunt u natuurlijk ook onze Algemene Voorwaarden raadplegen.

Uw bestelling

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij Senz-paraplu.nl bestelt u eenvoudig en kunt u betalen via uw eigen bank via iDeal in een veilige omgeving. U kunt ook snel en makkelijk betalen met uw Paypal account.
Wat als ik grotere aantallen wil bestellen?
Senz-paraplu.nl is onderdeel van Darpo Reklame B.V., groothandel in relatiegeschenken. Het is onze specialiteit om u te voorzien van een passende aanbieding. Ook kunt u uw Senz stormparaplu laten bedrukken met uw eigen logo. Een Exclusief en waardevol relatiegeschenk! Voor meer informatie kunt u terecht op onze andere website: Stormparaplu.nl
Welke verzendkosten berekenen jullie?
De verzendkosten bedragen eur 4,95 per bestelling. Uw pakket wordt netjes bezorgd door PostNL
Heb ik recht op garantie?
Natuurlijk! De Senz-stormparaplu wordt niet voor niets gegarandeerd tegen hoge windsnelheden. De windsnelheid waartegen uw Senz stormparaplu bestand is verschilt per type, dus let goed op de specificaties bij uw paraplu. Hoewel de Senz paraplu erg sterk is zal er toch altijd sprake zijn van slijtage, ook bij normaal gebruik. Garantie termijn voor de Senz Original Line is 2 jaar, voor de Senz Smart Line is de garantie termijn 1 jaar. Voor de garantieafhandeling overleggen wij dan ook altijd met de fabrikant. Is er toch een probleem met uw aankoop? Neem dan contact op met ; www.senz.com/nl/customer-care/no-nonsense-garantie/
Je hebt je senz° elders aangeschaft of cadeau gekregen:
Wanneer je niet direct terecht kunt bij het originele verkooppunt, neem dan contact met ons op via info@senz.com Geef ons in je mail zo veel mogelijk informatie over het defect en hoelang je je paraplu al in bezit hebt. Wanneer je een factuur of orderbevestiging hebt, ontvangen wij hier ook graag een kopie van. Voeg de foto’s en het PO nummer toe zoals hierboven aangegeven zodat wij klaar zijn om je te helpen!
Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe doe ik dat?
U heeft als consument altijd het recht om uw bestelling, zonder opgaaf van reden naar ons te retourneren binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling. De kosten voor het retourneren van uw bestelling zijn voor uw eigen rekening. Retourneer uw bestelling altijd naar het op uw factuur genoemde adres. Na ontvangst van uw retourzending storten wij het bedrag van de producten terug. De verzendkosten van de aankoop wordt NIET terugbetaald.